Vandaag ging printmedianieuws.nl van start – ‘een platform met exclusieve (betaalde) content voor het management van de grafische branche in zijn algemeenheid’ aldus initiator Erik van Erp. Compagnon Peter Luit belooft dat ook ‘met een knipoog’ zal worden gekeken naar crossmediale- en mobiele ontwikkelingen. Beiden zijn vele jaren actief geweest voor het Grafisch Weekblad, dat vorig jaar werd opgeheven. Nadat enkele maanden werd proefgedraaid onder de naam printmediatafel.nl kondigde Peter Luit de lancering gisteren officieel aan via Twitter:
[tweet https://twitter.com/peterluit/status/374208594801332224 ]Van Erp en Luit worden redactioneel bijgestaan door ‘meeschrijvers’ Netty Arriëns, Jan van Holten en Erwin Koerts. Belangstellenden kunnen zich aanmelden voor de (gratis) nieuwsbrief of zich per maand (10 euro) of per jaar (90 euro) abonneren op ‘premium content‘.
Niet even verantwoording afleggen jongens? Heb ik geen vraag gesteld?
gr. Henk
Welk zulthoofd heeft bedacht dat het nodig is mensen zich in te laten loggen?
Leve de privacy zullen we maar zeggen. Is dat nodig voor opgewarmde persberichten van derden? Schaam je wat. Opstelten heeft fans.
Succes jongens.