Boekdrukkunst Fokke & Sukke canon
Bigger than you think Campagne “Print Powers America”
Druk plaat
_ G. Hamilton IV - 'If I possessed a printing press...' (1957) GreatBookRobbery Oude boeken geroofd
|
20 mei, 2011, 10:20 am | Verweij aan het woord
De KVGO lanceerde vandaag de website www.kvgokracht2010.com als onderdeel van haar Jaarverslag over 2010. Cees Verweij blikt in een interview terug op 2010, zijn eerste jaar als KVGO voorzitter. Hij ziet een branche die hard bezig is de gevolgen van de crisis te boven te komen: “Er is een nieuw fundament gelegd.”
Lees meer:- Netwerk 30 november 2009 Cees Verweij (56) uit Vinkeveen is vorige week gekozen tot nieuwe voorzitter van het Koninklijke KVGO. Henk van Esch, lid van de selectiecommissie, verklaart op…
- Visie Verweij: 'Branche moet scope verwijden' 20 februari 2010 FD.tv had vorige week een primeur. Onder de titel 'Drukkerijen met de rug tegen de muur' reageerde KVGO-voorzitter Cees Verweij voor de camera op de…
- Einde GrafimediaNetwerkEvent? 19 november 2010 KVGO-voorzitter Cees Verweij keek gisteren, tijdens de Algemene Ledenvergadering in Soest, terug op het feestje in Urk: "De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de opkomst…
|
#PastPrintFuture Over 25 jaar digitaal drukken
Radiografisch
podcast Grafische Gesprekken
#happydrupa
The 'happy drupa' Playmobil figurines
were a souvenir from drupa 1982.
In 2016, they revisited Düsseldorf to touch the future. Ed Boogaard managed to capture some of their #happydrupa highlights.
|
Nog meer over deze categorie
|
Ha ha , dit jaar al zijn er weer vele drukkerij failliet gegaan en dat gaat gewoon door, wellicht dat Cees zijn zonnebril af moet zetten , maar ja een voorzitter moet ferme taal spreken, slaap door Cees, wij weten gelukkig hoe het zit.
Mooi (lul)verhaal meneer Verweij, maar ja, u kan natuurlijk niet anders in die functie, dat begrijpt iedereen.
De nieuwe media word groter en groter, en uiteindelijk draait alles om vraag en aanbod, én om de centen!
Ook ik was trots op de grafische sector met z’n (nog altijd) mooie producten, maar de jeugd (lees: toekomst) denkt daar toch heel anders over…, en daar de ogen voor sluiten is rondweg dom.
Het is spartelen tegen beter weten in, verneem ik van alle contacten nog werkzaam in het grafische, het leed is nog altijd niet geleden. Veel succes aan alle goede bedrijven, alleen zij zullen overleven.
Nee hoor, niet verbittert, realístisch!