Lied straks overal te horen via Augmented Reality app
Met nog exact een jaar te gaan lanceert drupa 2012 alvast haar nieuwe beurslied. Aan de vooravond van het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf hoopt drupa alvast de juiste snaar te raken bij de nu al popelende beursbezoekers. Toch blijft de drupa song uit 1986 de onovertroffen nummer 1 uit de reeks van nu vijf verschenen drupa songs; 2012 strijdt met de versies uit 2000, 2004 en 2008 om de laatste plaats… (Online magazine The Register verkoos in 2005 het drupa lied zelfs nog tot world’s worst corporate anthem)
De drupa organisatie belooft beursbezoekers en muziekliefhebbers nog een nieuwigheidje: via de gratis smartphone-app Junaio is de drupa 2012 song straks, dankzij Augmented Reality (AR) technologie, overal eenvoudig te beluisteren door de camera te richten op het (speciale) drupa logo. Maar EBb heeft die AR-versie van het logo nog nergens kunnen ontdekken…
Geef een reactie